Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.09.2008 20:42 - Дерби на хоризонта
Автор: rossi01 Категория: Спорт   
Прочетен: 1405 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 19.09.2008 20:45


Не, не съм се объркала. Темата е футбол. Постингът е мой. Преди да изтрия над 130 публикации в този блог и да започна всичко отначало имаше много такива теми. Просто една от много мои страсти. Откакто се преместих и започнах да уча и работя едновременно се отказах от много мои хобита, но това, въпреки че отдавна не съм захващала в блога, не смятам някога да изоставя ... Достатъчно с предговора. По същество: задава се голямо дерби! За някои фенове (които със затаен дъх очакват нещата най - накрая да потръгнат и победите да започнат) дори може да се каже, че е страховито. Не, че не победихме Челси на финала за ШЛ през май тази година, но някак си този противник не е от най - лесните за "червените дяволи". И не че това като традиция би било особено важно след като миналата седмица не успяхме дори и да се противопоставим, не говоря изобщо и за точка на Анфийлид, при положение, че традиционно Ливърпул губят от нас, и то губят сериозно. По - скоро ме притеснява фантастичната форма на Челси, която сините показват от началото на сезона. 4 гола с лекота във вторник, убедителна игра... Наистина, ние също играхме фантастично, но ефективност нямаше. Вярата си не съм загубила. Не съм го правила нито когато в 91 - та минута през 99 година губехме с гол пасив срещу Байерн, нито когато Бартез и Керъл ме разплакваха с грешките си, нито когато Дзола, Льо Со и Лампард (в един много по - приятен за гледане и лесен за обикване от феновете Челси) ни огорчаваха ... Никога. Просто не искам пак да се повтаря една ситуация, в която ние ще трябва да сме догонващия отбор. Разбира се, имам предвид догонващ Челси, защото и Ливърпул, и Арсенал (както и през последните 3 - 4 сезона) едва ли ще продължат да са конкурентноспособни до края на Премиършип колкото и талантлив да е Тио Уолкът и колкото и нахъсано да игаре Джерард. Все пак Юнайтед са създадени, за да печелят. Фенове, успехи, титли ...

Общо взето едно нещо исках да кажа и то е:

Успех в неделя.

image



Тагове:   дерби,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sasso - :)))))
20.09.2008 12:37
Не се тревожи толкова, все пак на терена ще са Бербатов и Роналдо, досега нямахме шанс да ги видим. А моите любимци изобщо не са в толкова прекрасна форма, защото срещу един по затворен отбор нямат и идея какво да правят. Поне Юнайтед няма навика да изпада в глуха защита, това ме крепи!:)

И нека както традицията повелява, на Стамфорд Бридж победителят да е един - Челси! :)
цитирай
2. rossi01 - ...
20.09.2008 19:15
Аз пък си мислех, че играем вкъщи, но съм се объркала ... Ще видим за победителя, май е крайно време да спечелим и на Стамфoрд Бридж . ..

Нека изчакаме още един ден и ще разберем ...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rossi01
Категория: Изкуство
Прочетен: 339557
Постинги: 55
Коментари: 374
Гласове: 8577
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930